Foutmelding komt steeds terug

Bij het inloggen op eM Client krijg ik steeds een foutmelding, zie hieronder:

Deze kan ik niet verwijderen, als ik op negeren klik is de tekst weg maar bij inloggen komt de melding steeds weer??

Waarom krijg ik geen respons op mijn vraag of is deze te ingewikkeld??? Voor mij wel in ieder geval!

Hoi Henk,

Simpel, dit is een forum waarin vrijwel niemand Nederlands begrijpt. Ik kom hier net en zie je vraag.
De foutmelding komt van Google Contacts zelf. De groep ‘Familie’ is een standaard groep die in Google Contacts is ingebakken. Je kunt hem dus niet opnieuw aanmaken, en je kunt hem niet wijzigen. Dat is de strekking van de foutmelding.

Mocht je nog meer vragen hebben, dan mag je me ook rechtstreeks mailen via mijn naam met punt ertussen bij Gmail. Succes!

Paul Guijt

Het zal je verbazen hoe goed apps voor het vertalen van talen de afgelopen jaren zijn geworden. :wink:

1 Like

Hallo Paul,

Hartelijk dank voor het reageren, ik vond het al zo vreemd dat er geen reacties kwamen op mijn vraag! Dit is mij nu duidelijk alleen weet ik nog niet hoe ik deze foutmelding kan laten verdwijnen?
Als ik op negeren klik is het weg maar bij opstarten eM Client komt het telkens weer tevoorschijn, beetje irritant.
Moet ik dit dan ergens in Google Contacts wijzigen???
Inmiddels wat gewijzigd bij de betreffende persoon en het lijkt te zijn opgelost?
Gr. Henk